Utazzunk együtt - irány Tiszabábolna (élménybeszámoló alapján)

Kirándulási lehetőségek a nemzeti parkban, a Tiszán, a Tisza Holtágon használva kerékpárt csónakot, indulva gyalogszerrel, lóháton vagy lovaskocsin. Ez mind Tiszabábolnán. Utazásotok tervezése során érdemes figyelni arra, hogy legalább 2-3 éjszakára érkezzetek Tiszabábolnára, mert rengeteg a látnivaló. És időben foglaljatok szállást, ha elképzeléseiteknek megfelelő pihenésre vágytok a túrák után.
Két kedvencem van Tiszabábolnán, az egyik a Sóvirág Vendégház. Különleges miliő, stílusosság, kényelem, tisztaság, minőség, vendégszeretet és még sorolhatnám… A konyhája gazdagon felszerelt és lehet reggelit is kérni. Ne hagyjátok ki a helyi gazdák műhelyéből összeállított reggeli lakomát. Amikor gyerekekkel érkeztünk kipróbáltunk egy másik szállást is, a Bence Apartmant. Különösen fontos számunkra, hogy az aprók is jól szórakozzanak, miközben mi is pihenhetünk egy kicsit. Az Apartman udvarán egy épített medence, egy fürdődézsa, egy trambulin várja a családosokat. Ha megéheztünk, a csodaszép kerti látványkonyhában összerottyanthatunk egy vacsoráravalót. Szóval hol érdemes kezdeni…-folyt."